hidup tak seindah mimpi, tak secerah mentari , tak secantik pelangi, tak sedamai angin, tak setenang laut.

20120523

EXAM ! lepak sudah

EXAM ? alah , kenapa mesti nak takut . benda kacang je tu . sambil pejam mate pun tak boleh buat ye dak ? haha . memang lah , dah kalau korang pejam mate macam mane korang nak buat ? soalan tu pun korang tak nampak ape ke bendanya . lagi nak tulis jawapan .

orang lain post entry pasal exam sebelum exam . sebab cuak bagai kan . tapi , aku nak post selepas exam . haha . baru style !

sebab ? sebab baru ade mood nak update .

eh ! bukannye aku busy study pun selama ni , cume saje nak buat yang lain sikit dari lain kan . 


tak banyak pun paper untuk exam aku kali ni , ade 4 jek . lagi 1 buku tak masuk dalam gambar ye . hehe . sebab kan , yang lain , lagi 3 paper dah exam 2 minggu awal dari ni . die memang separate macam tu kan . aku pun tak pasti kenapa . kena tanya ipg induk lah kalau nak tau .


semangat dah habis exam yang buat meja aku bersepah macam ni . sedang mengemas mane yang patut campak dalam bakul sampah kan . haha . kalau aku study , meja confirm takkan jadi bersepah semak samun macam ni . * aku kan pengemas orangnye * haha .

sao far exam kali ni susah aku rase . maklumlah , mungkin bile dah degree memang dia upgrade soalan bagi pecah kepala otak kot . bukan setakat otak , kalkulator aku sekali jam tekan jawapan tak dapat . haha . dugaan .

aku rase aku dah buat yang terbaik , yang aku mampu untuk exam kali ni . all the best lah untuk result aku yang bakal keluar bile mase die sampai nanti . mane yang terbaik untuk aku tu aku terima . kalau usaha pun paras lutut jek , takkan nak result gempak sampai hujung rambut pulak kan ? haha .

pen - off .

0 comments: